سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

شهر زیبای پاریس

پاریس؛ پایتخت کشور فرانسه جزو زیباترین شهرهای جهان و یکی از قطب های اصلی گردشگری است. پاریس را می توان به نوعی جزو شهرهای پیشروی جهان در بیشتر زمینه ها مانند فرهنگ، هنر، مد و ... دانست. اگر به پاریس سفر کردید بازدید از آثار تاریخی، موزه ها (مانند موزه لوور، انولید Invalides (موزه جنگ فرانسه) و اورسی Orsay و ...)، بلوارها (مانند بلوار اوسمان Haussmann، سن ژرمن و سن میشل)، بیستروهای کلاسیک (نوعی رستوران کوچک با غذاهای با کیفیت اما ارزان قیمت)، دیزاین شاپ ها، مولتی مدیا گالری ها و ... را از دست ندهید.

معماری نمادین شهر پاریس

در پاریس به هر طرف که نگاهی بیاندارید شاهد شاهکار معماری و نمادهای ملی و فرهنگی خواهید بود که مشهورترین نمونه آن برج ایفل ساخته شده با آهن فرفورژه مشبک است. طاق پیروزی که در میدان شارل دوگل واقع شده است و در انتهای غربی خیابان پر زرق و برق شانزه لیزه قرار گرفته، کلیسای جامع نوتردام، پل های رود معروف سن، کافه هایی با تراس های حصیری از نمونه های دیگر نمادهای پاریسی به شمار می آیند. در کنار همه این ها می توان به نمادهای معاصر مانند سازه تخم مرغی شکل مرکز موسیقی و هنرهای نمایشی ل سن موزیکال La Seine Musicale، بادبان های شیشه‌ای موزه بنیاد لویی ویتون، مرکز ژرژ پمپیدو Pompidou (بزرگ‌ ترین موزه هنر مدرن در جهان)، باغ های عمودی میوق وژیتال mur végétal بر روی موزه کوای برانلی اشاره کرد. 

غذاهای خوشمزه فرانسوی

فرانسه در داشتن غذاهای خوشمزه و علم آشپزی مشهور است. در واقع کلمه فرنچ به معنی آشپزخانه است. شما چه در یک بیستروی دنج با محیطی صمیمی و دوستانه حضور داشته باشید چه در معبد سه ستاره‌ی میشلن (ستاره‌ های میشلن فقط به بهترین رستوران‌ها داده می‌شود) شاهد ارائه بهترین غذاها از با کیفیت ترین مواد اولیه خواهید بود که همراه نوشیدنی های الکلی سرو می شوند در هنگام گشت و گذار در پاریس فرصت تست کردن انواع طعم و مزه ها را به خود بدهید. از شیرینی فروشی ها گرفته تا بولونژقی ها boulangeries که در آن ها انواع نان پخته و به فروش می رسد یا از فومژقی ها fromageries یا پنیر فروشی ها خرید کنید و در بازارهای خیابانی شلوغ و رنگارنگ آن با خرید انواع خوراکی های خوشمزه مقدمات حضور در پارک و باغ های زیبا برای برگزاری پیک نیکی به یاد ماندنی را فراهم کنید. اگر به آشپزی علاقه دارید می توانید مناسب با هر سطح از توانایی و بودجه در مدارس آشپزی پاریس دوره های آشپزی که از آشپزی های خانگی تا دوره های پیشرفته را شامل می شود،  بگذرانید. 

پاریس؛ گنجینه هنری 

اگر به پاریس زیبا که یکی از شهرهای سرآمد در هنر به شمار می آید سفر کنید شاهد شجره نامه هنری درخشان آن از اساتید بزرگ هنری که یا در این شهر متولد شده اند و یا در آن زندگی و کار کرده اند خواهید بود که از آن میان می توان به  پیکاسو، سالوادور دالی، ونسان ون گوگ، پیر اگوست رنوارPierre Auguste Renoir (از بنیانگذاران مکتب امپرسیونیسم در نقاشی)، اگوست رودن Auguste Rodin (مجسمه ساز فرانسوی)، اسکار کلود مونه  Oscar-Claude Monet (یکی از بنیان‌گذاران مکتب امپرسیونیسم)، ادوار مانه Édouard Manet (نقاشی فرانسوی در قرن نوزدهم میلادی. از هنرمندان محوری‌ در دوره گذار از رئالیسم به امپرسیونیسم) و ...  اشاره کرد. همچنین این شهر یکی از بزرگترین مخازن هنری جهان است که گنجینه هایی با قدمت تاریخی بسیار در بعضی از آن ها نگهداری می شود. شما می توانید با سر زدن به موزه لوور، موزه اورسی (از مهم ترین موزه‌های نقاشی و مجسمه‌ سازی در جهان) و مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو (بزرگ‌ ترین موزه هنر مدرن در جهان) و همچنین تعداد زیادی از موزه های کوچک تر که هر سبکی را به نمایش می گذارند بازدید کنید و شاهد هنرهای خیابانی پر جنب و جوش در شهر باشید.

خرید شیک در پاریس

کلمه پاریسین Parisian مترادف با سبک در نظر گرفته شده است. از آنجایی که پاریس در صنعت مد در جهان نیز پیشگام است و به عنوان مهد خانه مد بین المللی شناخته می شود می توان خرید محصولات مد روز را از خانه های  مد و لباس آن مانند شنل، ژیوانشی، ایو سن لوران و ... از نقاط قوت این شهر دانست. شما همچنین در شهر می توانید فروشگاه های لوازم خانگی، فروشگاه های هنری و عتیقه فروشی، بازارهای قدیمی، کتاب فروشی، غرفه های کتاب دست دوم در امتداد ساحل رودخانه، ظروف لازم برای آشپزی حرفه ای، فروشگاه های پوشاک و ... را در سطح شهر ببینید و مناسب با نیاز خود خریدی به یاد ماندنی را تجربه کنید. 

برای خرید و  رزرو تور اروپا به وب سایت فاینداتور  https://www.findatour.co/ مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد