سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

آنتالیا یا استانبول کدام بهتر است؟

در خصوص بهترین زمان سفر به آنتالیا و استانبول صحبت شد. به گفته گردشگران به‌سختی می‌توان بین آنتالیا و استانبول یکی را انتخاب کرد چراکه هر دو مکان مناسبی برای سفرهای خانوادگی، سفر کودکان و خرید کردن هستند. اما استانبول قدیمی‌ترین شهر ترکیه و پایتخت همیشگی آن است بنابراین اگر برای اولین بار است که به ترکیه سفر می‌کنید ابتدا تور ارزان استانبول را خریداری کنید.
- آنتالیا محل آرامی برای پهلو گرفتن انواع قایق‌های تفریحی،بادبانی و مسافربری که در فصل گردشگری می‌توان آن‌ها را در کنار اسکله مشاهده کنید. در فصول مختلف سال می توانید با تمام افراد خانواده به آنتالیا سفر کنید و از سواحل معروف آنتالیا ساحل لارا، ساحل پاتارا، ساحل آدراسان، ساحل الیمپوس و ساحل کنیالتی دیدن کنید.
- استانبول مقصدی برای خانواده‌ها، کودکان و سفر اولی‌هاست. مهم‌ترین ویژگی‌های توریستی استانبول مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری آن هستند. مسجد صوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی از مکان‌های جذاب برای کودکان است. تماشای اتاق لشکریان عثمانی، آشپزخانه سلطنتی و خزانه‌داری گنج کاخ که در آن بزرگ‌ترین الماس دنیا نگه‌داری می‌شود از جاذبه‌هایی است که بچه‌ها اغلب از دیدن آن لذت می‌برند.
شما تا حالا تجربه شرکت در تور آنتالیا یا تور زمینی استانبول را داشته اید؟

آنتالیا یا کوش آداسی کدام بهتر است؟

ابتدا به معرفی بهترین زمان سفر به آنتالیا می‌پردازیم. آنتالیا یک مقصد محبوب در بین گردشگران علاقه‌مند به طبیعت‌گردی، کوه‌نوردی و ورزش‌های آبی نیز است. از تله‌کابین آنتالیا تا اسکی و کوه‌نوردی کوه توروس همه و همه می‌تواند لذت تور آنتالیا را دوچندان کند.

بهترین زمانی که می‌توانید از آنتالیا لذت ببرید و از تمام مکان‌های دیدنی آن دیدن کنید، ماه‌های بین آوریل تا دسامبر ( از اردیبهشت تا دی‌ماه ) است، اگر بین ژانویه تا مارس ( از بهمن‌ماه تا فروردین‌ماه) قصد سفر به ترکیه رادارید توصیه می‌کنیم که به آنتالیا نروید چراکه شرایط هوا بسیار غیرمنتظره است و اجازه لذت بردن از این شهر را به شما ندهد، حتی ممکن است هوا به‌شدت سرد شود.

تجارب خود را از خرید تورهای ترکیه با ما در میان بگذارید.


آنکارا یا استانبول، کدام بهتر است؟

ترکیه بیش از ده شهر توریستی مجهز دارد. اولین سؤالی که در ذهن بسیاری از گردشگران و مسافران ترکیه ایجاد می‌شود انتخاب یکی از شهرهای ترکیه برای سفر است بنابراین اگر علاقه‌مند به تور ترکیه هستید و زمان محدودی برای سفر و تعطیلات دارید این مطلب را از دست ندهید.

ابتدا به سراغ آب‌وهوای دو شهر زیبای ترکیه می‌رویم تا بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی و یا استانبول را بدانیم.

کوش آداسی: بهترین فصل سفر به کوش آداسی از اردیبهشت تا آبان ماه است که هوا برای سفر بسیار مناسب خواهد بود.

استانبول: ماه آخر فصل بهار (اردیبهشت و خردادماه) و دو ماه اول پائیز (مهرماه و آبان ماه) فصول مناسب سفر به استانبول هستند. البته بسیاری از ایرانی‌ها برای استفاده از تخفیفات زمستانی در فصل زمستان به استانبول سفر می‌کنند.

خوشحال می شود اگر شما هم از تجارب خرید تور استانبول یا تور کوش آداسی خود با در میان بگذارید.