سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

تور عکاسی

امروزه شاید کمتر گردشگری وجود داشته باشد که به محض ورود به یک مقصد گردشگری، دیدن جاذبه تاریخی یا منظره ای طبیعی سریعا با استفاده از گوشی هوشمند خود، خاطرات خود از سفر را با گرفتن عکس های زیبا و با کیفیت، ثبت نکند.


عکاسی یکی از لذت بخش ترین کارهایی که همه ما حتی یک بار در سفر انجام می دهیم. عکس ها آلبومی از به یادماندنی ترین لحظات سفر از لبخند ها، شگفتی های ما در کنار عزیزانمان است.

طراحان و فراهم آوردگان سفر، با استفاده از موقعیت بکر به دست آمده، به واسطه توسعه شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند، توانسته اند، تورهای جذابی برای عکاسی از طبیعت، مردم و جامعه محلی، غذا و... طراحی کنند و علاقمندان به این نوع گردشگری را به سمت خود جذب کنند

سلفی گرفتن در سفر

گرفتن عکس در سفر لذت خاص خودش را دارد اما خیلی ها علاقه مند به عکس های سلفی هستند. امروز ابزار مونوپاد گرفتن سلفی را بسیار راحت کرده است. جالب است بدانید زیباترین عکس های توریستی جهان همین سلفی هایی است که گردشگران در سفرهای خود می گیرند و در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند.

امروزه گوشی های همراه به قدری پیشرفته هستند که به راحتی می توانید عکس های با کیفیت بگیرید اما این واقعیت را قبول کنید که عکس گرفتن واقعا باید حرفه ای و اصولی باشد تا بتواند عکس ماندگاری شود.

 

اگر شما هم به گردشگری عکاسی که به نوعی گردشگری ماجراجویانه هم محسوب می شود، علاقه دارید و یا حس می کنید که عکاس ماهری هستید، حتما به دنبال تورهای عکاسی " nature photography tour " باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد