سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

ولخرج ترین گردشگران دنیا را بشناسید!

مطمئنا لذت بخش ترین و مهمترین بخش سفر خرج کردن پول برای انواع سوغاتی ها، خوردنی ها و موارد گوناگون دیگر می باشد. هزینه کردن گردشگران به کشورهای توریستی و مردم محلی کمک بسیاری می کند. پولی که در ازای خدمات از گردشگران دریافت می شود علاوه بر گردشگر اقتصادی باعث ترغیب مردم محلی به ارائه خدمت با کیفیت تر به گردشگران می شود.


از زمانی که شما یک کشور توریستی را برای سفر انتخاب می کنید و یا تصمیم می گیرید تور مسافرتی مورد نظر خود را انتخاب نمائید در واقع خود را آماده خرج کردن برای ثبت لحظات خاطره انگیز می کنید. شما در طی سفر برای خرید تورمسافرتی و یا بلیت پروازی، اقامتگاه و البته مهمتر خوردنی هزینه می پردازید.

جالب است بدانید همین مبادلات مالی نیز بخشی از هیجان سفر می باشد.


سالانه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) گزارشی از میزان هزینه‌کرد گردشگران بین‌المللی ارائه می دهد. در سال 2016 گردشگران چینی رتبه نخست را به خود اختصاص دادند و برای پنجمین سال پیاپی در صدر فهرست پرخرج‌ترین گردشگران دنیا قرار گرفتند.



سال ۲۰۱۶ نیز سال بسیار خوبی برای گردشگری خارجی چینی‌ بود و هزینه گردشگران چینی که به کشورهای مختلف سفر می‌کنند با رشد ۱۱ میلیارد دلاری به رقم ۲۶۱ میلیارد دلار رسید که حاکی از رشد ۱۲ درصدی است. مقاصد مورد علاقه چینی ها ژاپن، کره جنوبی، تایلند و همچنین مقاصد دیرینه‌ای چون آمریکا، اروپا و البته ایران می باشد.

در آمار گردشگران ولخرج دنیا بعد از کشور چین که مقام نخست را به خود اختصاص داده اند؛ آلمان، انگلیس، کانادا در رتبه های بعدی قرار دارند.

برای خواندن اطلاعات جذاب بیشتر از دنیای سیر و سفر از وبسایت فاینداتور https://www.findatour.co/ دیدن نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد