سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

تور زمینی ارمنستان

ارمنستان کشور دوست و همسایه ایران است که این روزها به خاطر هزینه پایین و زیبایی فوق العاده این سرزمین تور زمینی ارمنستان در بین هموطنانمان بسیار پرطرفدار شده است. اغلب تورهای زمینی و هوایی ارمنستان به مقصد شهر ایروان، پایتخت این کشور هستند اما اگر تور زمینی و ارزان این دیار را انتخاب کنید، می توانید حین سفر از سایر شهرهای کشور ارمنستان نیز دیدن نمایید. توصیه می کنم که آژانس های معتبر تور خود را رزرو نمایید برای مثال آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مجری مستقیم تورهای ارمنستان است و در زمینه برگزاری این تورها سالها تجربه دارد. امکان بازدید از وبسایت این مجموعه نیز وجود دارد و می توانید از حالا برای رزرو تور نوروز ارمنستان 99 خود اقدام نمایید.

تور استانبول

تکسیم یکی از مناطق معروف و توریستی شهر استانبول می باشد. شهرت این شهر تاحدی است که بسیاری از برندهای معروف در این منطقه شعبه دارند. همچنین هتل‌های موجود در منطقه تکسیم بسیار مجهز و صد البته زیبا هستند. هزینه هتل‌های تکسیم عموما بر اساس یورو تعیین می شوند. نزدیکی و دسترسی مناسب منطقه تکسیم باعث شده است که بسیاری از گردشگران در حین خرید تور استانبول این منطقه را برای اقامت انتخاب کنند. چون دسترسی به سایر نقاط نظیر رستوران‌ها، مراکز خرید استانبول، اماکن دیدنی استانبول را ساده‌تر می‌کند. بدون نیاز به‌وسیله نقلیه جهت رفت ‌و آمد، می‌توانید از اقامت خود در شهر زیبای استانبول لذت ببرید.

تور اروپا

وقتی صحبت از خرید تور اروپا می شود، بهتر است که کمی دقیق‌تر در رابطه با مقصود و هدف صحبت کنیم زیرا اروپا یک قاره است که 10.18 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و باید مشخص باشد که قصد شما از سفر به این سرزمین چه کشورها و چه شهرهایی است. در حقیقت 44 کشور در اروپا واقع شده‌اند و شما اگر بخواهید می‌توانید به تمامی آنها سفر کنید اما اغلب افرادی که تور ارزان اروپا را برای سفر انتخاب می‌کنند ترجیح می‌دهند که به کشورهایی که مورد علاقه‌ی خودشان است بروند به همین خاطر سه نوع تور اروپا برنامه ریزی می‌شود:

در گروه اول مسافران تنها به یک کشور اروپایی سفر می‌کنند برای مثال تور فرانسه یا تور ایتالیا را خریداری می کنند و با این کار از شهرهای مختلف داخل یک کشور دیدن می نمایند.
در گروه دوم چند کشور به صورت ترکیبی به عنوان تور اروپا عرضه می‌شوند با این کار مسافر می‌تواند به کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا و... با خرید یک تور ترکیبی سفر کند.

تور زمینی باکو

شهر باکو پایتخت مدرن کشور آذربایجان است، این شهر را با بخش های تاریخی و کهن زیبایش می شناسند که هنوز بافت سنتی خود را حفظ کرده است اکر اهل تماشای معماری های تاریخی باشید حتما با کاخ شروانشاهان یا دیوار کهن این شهر آشنایی دارید اما زیبایی های شهر باکو فقط در اماکن تاریخی  آن خلاصه نمی شود بلکه اغلب افرادی که با خرید تور زمینی باکو راهی آذربایجان می شوند قصد بازدید از بخش های مدرن باکو را دارند و علاقه مند هستند که در هتل های لوکس اقامت داشته باشند و از دیدنی هایی چون برج های شعله و مراکز خرید دیدن نمایند.