سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

کشور مالدیو به عنوان یک مقصد جذاب توریستی در آسیا شناخته شده است. مالدیو سعی دارد با تمرکز بیشتر بر برگزاری جشن ها و فستیوال ها خود را به عنوان یک قطب مهم در گردشگری رویدادی (event tourism) مطرح سازد.

 شرکت سفر و تجارت مالدیو (International hospitality community) که به شبکه آژانس های جهانی متصل است به صورت گسترده در زمینه برگزاری جشن ها و فستیوال ها فعالیت دارد.

کشور مالدیو در سال های اخیر سعی دارد با برگزاری انواع فستیوال ها و جشن ها نوع دیگری از گردشگری را به علاقه مندان سفر به مالدیو ارائه دهد. همچنین به دلیل پتانسیل های گردشگری و روند رو به رشد خرید تور مالدیو توسط گردشگران سایر کشورها، مالدیو به عنوان یک مقصد پیشرو و محبوب به خصوص از جهت رشد گردشگران تجاری (businesses travel) مطرح شده است.

 

برای این منظور شرکت travel trade Maldives به توسعه سایت خود به عنوان یکی از مجهز ترین و به روز ترین سایت گردشگری مالدیو پرداخته است و انتظار می رود حدود 100 مرکز اقامتی، هتل و اقامت گاه بومی نیز در این فرآیند با شرکت (MTT) همکاری های لازم را داشته باشند.

هم اکنون به منظور توسعه گردشگری رویدادی (event tourism) در کشور مالدیو 80 شرکت فعال در حوزه گردشگری آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند.

 برای رزرو تور مالدیو یا مطالعه حقایق جالب درباره مقاصد توریستی در سراسر جهان به وبسایت فاینداتور https://www.findatour.co/ بپیوندید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد