سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

شرکت طراحی وب سایت پارسیان مهر

پارسیان مهر یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که خدمات طراحی وب سایت، طراحی پرتال و بهینه سازی وب سایت را بصورت کاملاً حرفه ای به مشتریان خود در ایران و جهان ارائه می دهد

در صورتیکه در این زمینه ها نیاز به خدمات مشاوره دارید، بسیار خرسند خواهیم شد که خدمات مشاوره ای را بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیمشرکت توسعه نرم افزاری پارسیان مهر در جهت ارتقاء سطح اطلاعات شما کاربران عزیز در مورد خدمات این شرکت (طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت (خدمات سئو)، طراحی پورتال، اینترانت سازمانی، طراحی فروشگاه اینترنتی، تحریریه الکترونیکی) از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد و آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره اعلام می داردشما می توانید با پر کردن فرم سفارش خدمات و یا ارسال سوالات خود به ایمیل sales@parsiangroup.com و مطرح نمودن سوالات مربوطه از مشاوره کارشناسی متخصصان ما بهره مند گردید.

اگر تمایل به مشاوره حضوری دارید، با ما تماس حاصل نمایید تا برای تعیین وقت اقدام کنیم.

وبسایت پشرکت طراحی وب سایت پارسیان مهر:

http://www.parsiangroup.com/

تور هوایی ترکیه

تور هوایی ترکیه و سفر با هواپیما همواره از محبوب ترین راه ها برای سفر به ترکیه بوده است اما با وجود میزان تورم سرسام آوری که در سه سال اخیر گریبان گیر اقتصاد ایران شده است، شاهدیم که تور لحظه آخری ترکیه و تورهای زمینی همچون تور زمینی وان، تور زمینی ترابزون و... محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

به نظر شما قیمت تور زمینی ترکیه تا چه میزانی باشد، خرید آنها عاقلانه به نظر می رسد؟


تور ترکیه استانبول

همواره تور استانبول محبوب ترین تور ترکیه در بین ایرانی هاست زیرا می توان گفت استانبول یک شهر تمام عیار است هم جاذبه های دیدنی استانبول به نسبت سایر شهرها منحصر به فرد هستند و هم مراکز خرید ارزان قیمت استانبول با شهرهای دیگر قابل مقایسه نیستند؛ طرفداران زیاد تور استانبول سبب شدند تا تور زمینی استانبول نیز پرفروش شوند؛ همچنین تور ترکیه با قطار نیز در میان اهالی  اروپا مشهور است و ساکنان کشورهای اروپایی علاقه مند هستند که بیشتر با اتومبیل های شخصی و یا با قطار به ترکیه سفر کنند. حالا این امکان برای شما فراهم شده تا در فاینداتور انواع تور ترکیه و سایر کشورهای محبوب در نزد ایرانیان را مشاهده و خریداری نمایید.

تور ارزان ترکیه

ایرانیان علاقه زیادی به تورهای لحظه آخری دارند و در واقع نیز تورهای لحظه آخری در گذشته روش بسیار خوبی برای سفر بودند اما باز هم در چندسال اخیر به خاطر تورم در ایران در حقیقت تور لحظه آخری به معنای گذشته وجود ندارد و تورهای لحظه آخری ترکیه فقط کمی تفاوت قیمتی دارند با این وجود باز هم برای دیدن تورهای لحظه آخری ترکیه می توانید از منوهای تور ترکیه فاینداتور (بر اساس مقصد اصلی خود) تورهای لحظه آخری را نیز مشاهده کنید.

تور ترکیه

در غرب ترکیه محلی به نام تروی قرار دارد که برخی معتقد هستند جنگ معروف توری در این مکان به وقوع پیوست.

معروف ترین بابانوئل جهان به نام (سنت نیکولاس) در ترکیه متولد شد.

به دلیل آنکه برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید، می توانید هر زمان که تصمیم سفر داشتید، تور لحظه آخری ترکیه را خریداری کنید.

سوپ بخشی جدا نشدنی از غذاهای ترکیه است که در بسیاری از رستوران ها و مراکز تهیه غذا سرو می شود.

ترکیه بیش از 10 اثر را در لیست جهانی یونسکو به نام خود به ثبت رسانده است.

در سفر با  تور ترکیه از شهرهای زیبای آن مانند استانبول، آنتالیا، آلانیا و بدروم دیدن کنید.

سواحل ترکیه نماد (blue flag) دارند که این نشان به تمیزترین سواحل اروپا اعطا می شود.

راهنمای سفر به ترکیه

با تورهای ترکیه سفری آسوده به کشوری پر از بناهای تاریخی سفر کنید. ترکیه با یک تاریخ غنی، سواحل شنی، طیف گسترده‌ای از آب و هوا و مناظر و تفریحات مختلف قطعا گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات است. می توانید تعطیلاتی عالی بدون پرداخت هزینه‌های گزاف را به این کشور زیبا داشته باشید. با استفاده از تور ارزان قیمت ترکیه امکان برنامه‌ریزی دقیق تری از نظر هزینه و تورها را خواهید داشت. همچنین توصیه می‌کنیم که در انتخاب اقامتگاه خود نیز دقت کنید زیرا هتل‌های متعددی در این کشور وجود دارد که سطح خدمات رسانی متفاوتی دارند.

10 جاذبه گردشگری ترکیه

           پاموکاله

           مسجد سلطان احمد(مسجد آبی)

           قلعه بدروم

           کوه نمروت

           ساحل پاترا

           حمام ترکی

           مسجد ایاصوفیه استانبول

           کتابخانه سلسوس

           برج گالاتا

           مقبره آتاتورک

بهترین زمان سفر به ترکیه

بهترین زمان برای سفر به ترکیه، ماه‌های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه‌های سپتامبر تا نوامبر (مهر تا آذر) است. البته گردشگرانی که علاقه‌مند به دنبال کردن فستیوال‌های خرید هستند، در سایر ماه‌ها، نظیر بهمن و اسفند به ترکیه سفر می کنند. بنابراین انتخاب بهترین فصل سفر به ترکیه به مقدار زیادی به هدف شما از سفر بستگی دارد.

زبان مردم ترکیه

زبان برای مردم ترکیه ترکی استانبولی است و آن را از نشانه‌های غرور ملی خود محسوب می شود بنابراین بهتر است قبل از سفر به ترکیه حتما کلمات کاربردی زبان ترکی را بیاموزید. با این وجود به دلیل توریستی بودن شهرها بسیاری از فروشندگان به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ایرانی تسلط دارند.

ارزان ترین مراکز خرید استانبول

اگر چه اغلب شهرهای ترکیه دارای مراکز خرید متنوع و متعددی هستند اما شهر استانبول که "پایتخت خرید ترکیه" است تمایز قابل توجهی در نزد گردشگران علاقه‌مند به خرید دارد. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به ترکیه می‌روند تا در بهترین مراکز خرید استانبول خرید کنند:

 

           آک مرکز Akmerkez

           ایستینیه پارک استانبولIstinye Park

           مرکز خرید کانیون Kanyon

           مرکز خرید سیتیز City’s

           مرکز خرید نیستانسی Nisantası

           مرکز خرید بغداد کادسی

           مرکز خرید فروم استانبول

           مرکز خرید گالریا

           مرکز خرید جواهر استانبول

           مرکز خرید مترو سیتی

حمل و نقل در ترکیه

استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه برای تردد در شهرهای توریستی و پرترافیک است به همین خاطر استاده از وسایل نقلیه عمومی رواج دارد و خوب است بدانید که استانبول از جمله شهرهایی است که بهترین سیستم حمل و نقل عمومی در جهان را دارد به همین خاطر با استفاده از مترو، تراموا و اتوبوس می‌توانید به تمامی مناطق این شهر دسترسی داشته باشید.

بهترین غذاهای ترکیه

مهمان‌نوازی از ویژگی‌های مهم فرهنگ مردم کشور ترکیه است. به‌طوری که اگر به ترکیه سفر کنید، حداقل به یک وعده چای دعوت می‌شوید. بسیار پسندیده است که برای میزبان خود هدیه کوچکی خریداری کنید. برای آشنایی با غذاهای ترکیه به لینک مراجعه کنید.

لباس در ترکیه

توجه داشته باشید که به یک کشور مسلمان سفر می کنید. کشوری که مردم آن تعصبات فرهنگی و مذهبی خاصی دارند و با تصویر شما از سریال‌های ترکیه ای بسیار متفاوت هستند. بنابراین برای گشت شهری لباس مناسب به تن داشته باشید.

استفاده از زبان بدن در ترکیه

مردم هر کشوری متناسب با فرهنگ خاص خود از اشارات و علائمی برای ارائه‌ی مفهوم مورد نظرشان استفاده می‌کنند. بنابراین اگر بخواهید سفری خاطره‌انگیز و لحظات شادی در تور ترکیه داشته باشید، بهتر است با زبان اشارات در کشور مورد نظر آشنا شوید. در فرهنگ مردم ترک تکان دادن سر به ‌سرعت به معنای این است که منظور شما را متوجه نشده‌اند. اشاره به سر با یک حرکت به‌صورت مورب به معنای تائید حرف شماست.

مردم ترک از حالت چهره برای تائید و یا رد نظر شما استفاده می‌کنند. به‌طور مثال حرکت ابروها به بالا و گاها جمع‌کردن ابروها به معنای آن است که نظر شما مورد قبول واقع نشده است.

چگونه صحبت کنید و چه بگویید

در هنگام صحبت همیشه لبخند بزنید زیرا لبخند نشانه‌ی احترام شما به طرف مقابل می باشد. مردم ترکیه دارای حس ملیت‌گرایی و تعصب فرهنگی هستند. تعصب نسبت به زبان، رسوم و مسائل سیاسی کشورشان دارند؛ بنابراین سعی کنید در طول مکالمه با مردم محلی به‌شدت از صحبت‌های سیاسی پرهی

 

دیدنی های ترکیه

ترکیه از کشورهای باستانی است که در دو قاره اروپا و آسیا قرارگرفته است و شامل جاذبه‌های تفریحی و تاریخی متعددی است که در تور ترکیه می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. مهم‌ترین شهر ترکیه استانبول است که دارای مناطق تاریخی و توریستی متعددی است که گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان از آن بازدید می‌کنند. اگر در تور ترکیه به دنبال مکان‌های زیبا برای استفاده از دریا و مناظر آن هستید می‌توانید از شهرهای آنتالیا، مارماریس و بدروم دیدن کنید.

اگر به مولوی علاقه دارید می‌توانید در تور ترکیه از شهر زیبای قونیه دیدن کنید و از حال و هوای دوره سلجوقیان و زندگی مولوی آگاه شوید و اگر به مناظر طبیعی و دیدنی‌های باستانی علاقه دارید می‌توانید بازدید از کاپادوکیه را در برنامه تور ترکیه خود قرار دهید. کاپادوکیه دارای خانه‌های کوهستانی سنگ تراشیده باستانی در دل کوه است که حالا به هتل‌های اعجاب‌انگیزی برای بازدید و اقامت گردشگران تبدیل‌شده است. در این شهر زیبا همچنین با بالن‌های رنگارنگ می‌توانید بر فراز این مناظر طبیعی پرواز کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید. برای علاقه‌مندان به بناهای باستانی نیز شهر افسوس یکی از بهترین‌هاست و در آن آثاری باقیمانده از 100 سال پیش از میلاد مسیح وجود دارند که دربرگیرنده یکی از عجایب هفت‌گانه دنیا می‌باشند. همچنین شهر سیده نیز دارای آثار به جای مانده از اسکندر کبیر از 500 سال پیش از میلاد مسیح است. برای دیدن قیمت تور استانبول به روز شده می توانید از وبسایت فاینداتور www.findatour.co دیدن کنید.