سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

سیر و سفر

راهنمای سفر شما هستیم و از تجاربمان از سفرها و خرید تورهای مسافرتی از آژانسهای مسافرتی خواهیم گفت.

تور ارزان استانبول

تور ارزان استانبول این روزها طرفداران زیادی دارد و بسیاری از ایرانی ها دوست دارند که با هزینه ای کم به شهر استانبول ترکیه سفر کنند. اگر شما هم دوست دارید که قیمت دقیق تورهای استانبول را ببینید و ارزان ترین تورها را خریداری کنید با من همسفر شوید تا باهم با خرید یک تور استانبول ارزان به این شهر پرجنب و جوش برویم و از جاذبه های گردشگری مختلفش دیدن کنیم.

تور ارزان ارمنستان

بی تردید برای شمایی که دوست دارید به کشور خارجی مثل ارمنستان سفر کنید اما پول زیادی در دست ندارید، خرید تور ارزان ارمنستان است اما چطور؟ چطور می توان بالا رفتن قیمت ارز را نادیده گرفت و با این حال باز به سفر رفت؟ من به شما تور زمینی ارمنستان را پیشنهاد می کنم چون خودم به صورت زمینی به ایروان سفر کردم و یکی از بهترین خاطرات زندگی من بود.

تور زمینی باکو

تور زمینی باکو از جمله تورهای پرفروش این روزهاست. آذربایجانی ها از نظر فرهنگی تشابهات زیادی با ایرانی ها دارند به همین خاطر سفر به این کشور و به خصوص دیدن باکو می تواند برای ما ایرانی ها جذاب باشد. من در آبان 98 به باکو سفر کردم و بسیار راضی بودم، هر زمانی که فرصت داشته باشم ریز سفرم به باکو را برای شما می نویسم.

تور تایلند ارزان

تایلند یکی از رویایی ترین مقاصد گردشگری برای ایرانی هاست چون با خرید یک تور تایلند ارزان می توانید به پوکت، پاتایا یا بانکوک و... سفر کنید. من در فرصتی مناسب تجربه سفر و سفرنامه ام را از مسافرتم به پوکت در اختیار شما قرار می دهم و خوشحال می شوم اگر شما هم تجارب سفرتان را با من در میان بگذارید.